Śląski Związek Piłki Nożnej informuje, że współorganizuje Kurs Kierowników ds. Bezpieczeństwa na Imprezach Masowych. Zachęcamy do udziału oraz zapoznania się z poniższymi informacjami.
Organizatorem kursu jest Trawipol-AZ Sp. z o.o. posiadająca statut Niepublicznej Placówki Kształcenia Ustawicznego zgodnie z zaświadczeniem Prezydenta m. Zabrze nr V-97.2014.
Zajęcia teoretyczne i praktyczne odbywać się będą na Stadionie Śląskim w Chorzowie ul. Katowicka 10. Kurs zostanie zakończony egzaminem wewnętrznym i wydaniem zaświadczenia uprawniającego do wykonywania zadań kierownika ds. bezpieczeństwa na imprezach masowych.
Koszt kursu wynosi 950 zł od osoby bez noclegu. Organizator zapewnia napoje oraz obiad.
Przewidziany termin kursu 11-12 stycznia 2025 roku oraz 18-19 stycznia 2025 roku.
Wszystkie zainteresowane instytucje i osoby prywatne proszone są o przesłanie zgłoszenia na „Formularzu zgłoszenia”, który zamieszczony jest jako załącznik do niniejszej informacji oraz dostępny jest również na stronie: Śląski Związek Piłki Nożnej /Dokumenty/Zespół ds. bezpieczeństwa.
Wypełniony „Formularz zgłoszenia” należy przesłać na adres: sekretariat@trawipol-az.pl do dnia 15.12.2024 roku.
Ilość miejsc jest ograniczona.
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu lub odwołania kursu w przypadku ograniczonej ilości chętnych.
Bliższych informacji udzielają:
- Śląski Związek Piłki Nożnej – Janusz Kiełtyka – telefon : 504-260-154, e-mail : kieltyka@slzpn.pl
- Sekretariat Spółki Trawipol-AZ – telefon: 32 416 99 60, mail: sekretariat@trawipol-az.pl