Śląski ZPN

MW Sport sponsorem tytularnym klas A, B i C Podokręgu Racibórz

16/09/2020 19:25

W siedzibie Śląskiego Związku Piłki Nożnej Prezes Henryk Kula wraz z prezesem Podokręgu Racibórz Stefanem Ekiertem podpisali umowę sponsorką z właścicielem firmy MW SPORT Wiesławem Peczką.


Na mocy tej umowy raciborskie klasy A, B i C zyskały sponsora tytularnego, który zobowiązał się honorować voucherami na zakup sprzętu mistrzów i wicemistrzów wszystkich rozgrywek objętych umową oraz zaopatrzyć kluby klasy A w piłki, dedykowane tym rozgrywkom.

- Piłka nożna towarzyszy mi praktycznie przez całe życie – mówi Wiesław Peczka. - Grałem jako środkowy pomocnik w Polonii Nysa i Przyszłości Rogów. Oczywiście jest także kibicem, któremu szczególnie bliska sercu jest FC Barcelona, a z lokalnej piłki Odra Wodzisław Śląski oraz w regionie LKS 1908 Nędza i Naprzód Borucin. Byłem także działaczem, a od 1989 roku działam w branży handlowej, zajmując się sprzedażą sprzętu sportowego. W 2015 roku wspólnie z żoną założyliśmy w Raciborzu firmę MW Sport. Jest to firma rodzinna. Z Moniką specjalizujemy się w sprzedaży sprzętu sportowego z naciskiem na sprzętu piłkarskiego.

- Dlaczego zdecydował się pan na współpracę z Podokręgiem Racibórz?

- Mieszkam w Raciborzu i związany jestem z tym regionem, w którym sprzedając produkty marki Joma zauważyłem, że jej rozpoznawalność jest dobra. Postanowiłem to jeszcze poprawić i pomyślałem sobie, że poprzez podpisanie takiej umowy będzie dobrą promocją zarówno mojej firmy jak i będzie korzystne dla klubów i piłkarzy Raciborszczyzny. Powinno się to także przełożyć na lepszą sprzedaż produktów marki Joma.

- Co zyskają kluby?

- Oferta przygotowana dla klubów jest bardzo korzystna. Mistrzowie i wicemistrzowie klas A, B i C otrzymają vouchery na sprzęt sportowy. Przygotowaliśmy też piłki dla drużyn A-klasowych z najwyższym atestem i piłkarze całej klasy A będą grali wszystkie mecze tym samym modelem piłki i to na pewno jest korzystne.

- Jakich korzyści spodziewa się pan dla swojej firmy?

- Coraz większa rozpoznawalność marki jest dla mnie najważniejsza, a zauważyłem, że cena do jakości jest bardzo dobra. Kluby to doceniają i wysoka jakość w dobrej cenie zawsze jest przez kupujących mile widziana. Dodam jeszcze, że jestem po rozmowie z hiszpańskimi kontrahentami, że oni także będą partycypować w tym przedsięwzięciu, bo to jest dobry interes dla wszystkich.