W ramach nowej umowy ZINA zobowiązała się wyposażyć w sprzęt i akcesoria piłkarskie wszystkich trenerów i zawodników Śląskiego Związku Piłki Nożnej. Obie strony współpracować będą również w zakresie wszystkich kursów trenerskich – UEFA C, B i A, a także sponsoringu drużyn z katowickiej klasy okręgowej i kadr wojewódzkich. ZINA i Śląski ZPN zdecydowały się nie ujawniać szczegółowych, finansowych parametrów kontraktu.
– Kolejna umowa ze związkiem to najlepszy dowód na to, że nasza dotychczasowa współpraca układała się bardzo dobrze. Doceniamy pełen profesjonalizm i partnerskie podejście na każdym szczeblu współpracy. Zaufanie i nowy kontrakt ze Śląskim Związkiem Piłki Nożnej to dla nas bardzo ważna umowa partnerska, które pokazuje, że polska marka może skutecznie, z sukcesami konkurować z tymi globalnymi. – podkreśla Jakub Karpiński, dyrektor marki ZINA.
W spotkaniu inaugurującym nowy etap współpracy wzięli udział Henryk Kula – prezes Śląskiego ZPN, Jarosław Bryś – wiceprezes, pełnomocnik zarządu ds. rozwoju Tomasz Kulczycki, a także właściciele marki ZINA, Jacek Karpiński i Leszek Cieślak oraz Jakub Karpiński – dyrektor firmy. Poprzedni kontrakt obowiązywał od listopada 2016 roku.
ZINA jest sponsorem technicznym m.in. ekstraklasowej Pogoni Szczecin, pierwszoligowego Chrobrego Głogów, a także Znicza Pruszków i Widzewa Łódź. Piłkarskim kibicom dała się poznać również jako partner techniczny polskich sędziów. Ze strojów i akcesoriów z charakterystycznym logo w kształcie literki „Z” ekstraklasowi, I i II-ligowi arbitrzy korzystają nieprzerwanie od 2008 roku.